Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 146
Pokaż wszystkie komentarzeWady: - twarde siedzenie, po szesciu godzinach nie czuje sie dupy; - lusterka do natychmiastowej wymiany, najlepsze sa od suzuki burgman 150, 15 euro sztuka - sredniej klasy hamulce - slaby, wolny Zalety: - TANI, TANI, TANI - zero awarii - rewelacyjny do pracy (za wyj. siedzenia) - 4-4,5l/100km (5000 - 6000obr - 100-120 km/h) GSem dziennie robie 200-400 km.Od grudnia przejechalem 40000km. Koszt przegladu okolo 120euro. Jedynie wymieniona opona tylna Michelin Pilot(duzo lepsza od fabrycznej)i kola zebate z lancuchem. Klocki hamulcowe - tyl 12tys, przednie co 30tys. TYM MOTOREM NIE POSZALEJESZ, lepij troche dolozyc i kupic GSRa. Pozdrawiam.
OdpowiedzPrzymierzam się właśnie do zakupu i potrzebowałbym fachowej opinii. Znalazłem już maszynę, która jak mi się wydaję jest OK zarówno pod wzgl. ceny jak i zdięć.OPIS: GS 500, 4tyś zł,nowe:-sprężyny przedniego zawieszenia, olej i uszczelniacze ,króćce gaźnikowe ,klocki tył i przód (NISSIN półceramiczne), filtr powietrza, oleju i świeży olej Motul, Gaźniki po czyszczeniu i synchronizacji I jak bRAć??
Odpowiedz